onsdag 3. august 2011

Kreativ Med Maling

I innlegget Køben-tur Og Shopping kan du lese at jeg kjøpte en smykke-eske som jeg skulle dekorere, og det har jeg også gjort! 
I April var jeg i London med klassen min, der kjøpte jeg en Film-bok om Harry Potter filmene der jeg fikk også "props" fra filmene. Noen av tingene jeg fikk med boka var klistremerker til elixirer og andre ting. Et av klistremerkene står det "Bezoars" på som er en motgift mot de fleste gifter og er ment til å være på en boks, så jeg malte smykke boksen min så den skulle passe i fargen og klistret det store klistremerket på lokket. 

Lokket på smykke-skrinet med Bezoars klistremerket på.
På innsiden av boksen med litt smykker i.
Siden jeg var allerede godt igang med maling bestemte jeg meg for at de stygge, hvite penne-fjærene mine skulle bli dekorert med litt farger. Jeg startet med en som var beige på tuppen og gikk gradvis mot brunt og svart. Neste startet jeg med rød og mot en rød-brun til svart. Den tredje startet jeg med en smaragd-grønn, til en petrol-grønn til svart. Og den siste dekorerte jeg bare med blått og svart som i en ravne-fjær. Fjærene er en smule stivere nå, men de ser mer ekte ut enn det de gjorde før fordi de var så syntetiske i stilen.

Grønn, brun, rød og blå. Rommet blir sakte men sikkert mer fargerikt.

Q:
1. Hva syns du om smykkeskrinet og fargene på fjærne?
2. Gjort noe lignende før?
- Magikeren.

1 kommentar:

  1. Skrinet ble kjempefint. Godt at du får orden på motgiftene dine.:)

    SvarSlett